Monday, February 23, 2009

class xml + minggu ni

Nk tau ape aktiviti aku dlm kels xml???? ha. tgk gmbr2 ni. yg kt atas n kt tgh. ms lecturer tgh ngajo aku g klik2 ambik gmbr org sebelh kanan aku (cekkeya dgn dat) yg same gak bushan belajor+ngantok+xphm. Sebelah kanan plak (zeti, ana ngan saper ntah aku x ingt) tgh syok focus. Tmbh2 anaruko yg focus sampai terpejam n ternganga. HA3.. xml2.. cm maner la nasib ko nanti. Yg kt tgh tu plak aku lukis leps bosan klik2 gmbr. (sudut kretif la dikatakan). saper2 nk aku jd jurulukis boley la.


PAstu plak minggu ni dpt plak hadiah2 dr member2. Yg sorang bg donut. Yg sorang bg anak itik. Aku x tau la maksud aper diorang bg ni.. Ha3..(ader saper2 tau x??). yg donut tu sebenarnyer tempt letk tape jer. (dongkin donut tuh..). tank u kwn2.

5 comments:

cekkeya said...

wah ema...sape gmbr kat atas tuh???

chibimaruko???

emaruko???

sirafuko????

ekekekke

wah itik tuh...bunyi kwek kwek tuh smpai blok aku...ekekekek


kawan ke special kawan yg bagi???
ahhaah

vanilla bean said...

Donat yg penuh dgn makna tersurat dan tersirat....

Farahana said...

hehehe... terpejam sbb berpikir.. ternganga.. sb pikir makanan.. hahahha

Ema (^-*) said...

amboi3...sirafuko yer?? pandai btl ko teker..

dongkin donut tu bkn j'co tau yah...u jgn mAen2..sampai bile2 mkn pun xhbs

ternganga pikir mknan ke pikir suami??? ha3......jgm marh yer puan

Ema (^-*) said...

vanila: donut jco... :P