Friday, September 19, 2008

Rasa Bersalah...:(

Semalam dak2 kels aku bwat mjlis bukak pose..., aku ngan yan xleh pg. Bkn sebab ape. Tp...x tau nk pg cm maner. Almaklum la...masing2 dh fobia dgn kejadian aksiden yg belaku dlm uitm. Nk naik motor pun takot...

Aku x tau la nk ckp mcm mane dgn kwn2 lain..Hrp2 diorng x mrh sgt..Sory semua..Dh la ms kels aku yg jadi biro promoter suh member2 laen pg..last2 aku yg x pg..Tmpt mjlis dibuat pun jauh...bas sush ler...Nk tumpng azuan....Aku tnpa ader malu msg azuan ptg tu , die ckp x pg jgk. So,,dh semua jln kami try..akhir x leh pg jgk..

Xkn nk suh faris pg hntr...die pun ader kejer die . Bkn jadi driver aku....Laen a urusan penting nk antr keje rmh ke aper..besalah...besalah aku dibuat nyer.....

1 comment:

cekkeya said...

btul...btul...btul.... ala2 gaya upin n ipin...hahaha