Friday, September 19, 2008

Teringat lg....hajat x kesampaian

Dh a yg geng2 smlm aku xleh pg bukak pose sm2....teringt plak aku mjlis yg ex-mrsm aku dtg untuk mjlis bukak pose minggu leps.

Aku x pg jugk mjlis tu. Aku ingt x ramai dak2 kels aku xpg..Tp rupanyer ramai gak amin ader, farabi ader, haniff pun dtg..mereka semua bengang kt aku....org ciap bwat kt cni pun aku x dpt dtg. Besalah sgt2 jgk...Menyesal aku....dh a ader member ciap tanya pasal aku kt faris..aku btl2 menyesal x pg. Pastu nk ilang rasa besalah. Aku rancng minggu ni nk bwat ngan batch dak2 kels aku jer ms mrsm tmpt nyer kt cni jgk....

Aku msg semua kwn2 kels dulu..talifon...antr comment kt friendster...tp....jwpn semua mengecewakn..cbuk ngan kuiz la, test la, assement la, ape la....aku pun final year student gak. Bz jgk..tp bile lg nk jumpa..:( sedih btl aku. Yg awal2 reject x leh g aida, mat yo, emy plak x jwb tpn. Yg laen plak bemint tp byk alasan,,,,naimah, eisya, ieda, hairul, hanif,amini, (tp diorng ckp memng rindu sgt nk jumpa blk)....yg boleh p cuma farabi je a..(dak cni jgk) ha3...

So, untuk sedpkn hati sendiri, aku try phm kwn2...diorng bz semua..so..ape lg. pi mai..pi mai...Plan aku minggu ni x bejaya la nk bukak pose sm2...mintk2 ader ms bleh jumpa lg..
(windu kwn2 lame)....

No comments: