Saturday, November 15, 2008

My hero


Lalalala...ni aku nk bgtau satu cite. Minggu lepas aku pg sunway pyramid dgn member aku. Masa tu aku baru hbs paper yg keberapa ntah. Kire bkn ari cuti la. X ramai sgt orang kt sunway masa tu.

Tengah aku jalan2 aku ternmpk la sorang mamat ni dengan minah mane ntah.... aku pun terpikir la. "Sape ek? mcm pernh tgk..". Then, aku br teringt die adalah pakwe lame aku(gurau je)....ha3. Mr abu(bukan nama sebenar). Alaaa, si pelakon dlm citer 'kami' tu..

Aku nk pg dekat dgn die tp....segan plak. Ye la, pakwe lame kan. Last2, aku pun tgk je la dr jauh sampai die ilang dr pemandangan ku..

Tgh2 shopping2 aku, jam sudah pukul 6. Aku pun ajak member aku balik. Aku x sabar2 nk citer kt rumate aku. Tp..hari kedua lepas tu br aku ingat nk citer...

7 comments:

cekkeya said...

ema, bleh blahhhh....

aku jumpe abu atau nas-T(memang nama sebenar) tiap2 hari..hahaha (dlm mimpi~~~)

skang tuh pakwe_baruku...

lalalalala

Ema (^-*) said...

Hahaha... cekkeya, u jumpa abu ker jumpa .y..(nama sebenar)dlm mimpi??? lalalalala..

cekkeya said...

hahahaha....siapakah .y.. itu??? Ayah??? ke Ayam...hahahaha

Ema (^-*) said...

bkn ayah or ayam la cekkeya. lalalalala.......

~wan~ said...

hahaha...ak tau sapa .y.. 2.haha..kalau xsalah la AYOB kan..haha..sory la yan kalau2 salah ke..

cekkeya said...

ayob...????

siapakah itu???


majistret?lawyer?penarik beca? atau ahli musik????????

lalalallalaal sudah2...tutup citer ini...

Ema (^-*) said...

ha3.......siapa itu??? kita tengok sape yg betol..