Wednesday, November 19, 2008

Balik kampung

Kul 8.30 mlm, 20 hrbln aku akan naek bas kegemaranku (sani) balik kampung. X sabarnyer nk sampai rumh. Nk rilek kn otak n tido puas2. Tp.....xbole3. Cuti ni aku kene pikir pasal final year projek untuk sem depan. Arghh......stress nyer. Paper aku 18 dh hbs, aku balik lmbat 2 hari dari sepatutnyer sebb nk tgk senior2 aku present diorng punyer final year projek. Fuhh...semua cm gempak2 je. X tercapai otak aku nk buat cm tu untuk final year projek aku. Dh a ader yg present td, tajuk aku punya hampir sebijik mcm diorang. Mls a nk pikir lg untuk seketika.

Skank mood aku nk kemas brang2 sebelum balik kampung bercuti. Almaklumlah... tinggal dikolej, setiap sem kene la kemas brang2. Selamat sem depan dapt lg menetap dikolej, xder la problem nk pegi menumpang rumh sanak sedara bukak semester nanti. Barang2 plak aku dibenarkan letak kat stor kolej je....settle satu problem. Cuma sesetengah barang je aku tumpang rumah member.

Aku dh pikir byk benda nk bwat cuti nanti selain final year projek. Antaranye, aku nk tido puas2, nk tgk tv, lepak ngan member2, nak sambung ambik lesen yg tidak kesudahan sejak setahun yg lepas..ha3, nk sambut raya haji dengan meriah tanpa pikir pasal exam test kuiz semua,.erm........byk lg la. O yer, x lupa jugak nk tgk movie yang banyak aku ambik dari member2 sampai nk full memory laptop aku. Ha3. Bestnyer......

Yang sedihnyer, cuti cuma sebulan lebih ajer.. :( menariknyer kalau diberi cuti selama 3 bln ker..lalalalala........

p/s: selamat bercuti kawan2, nanti cuti jgn lupa aku plak...

2 comments:

cekkeya said...

meh aku nyanyi lagu..


"balik kampung...o o o balik kampung!!! hati riang!!!"

sedap kan...jap2...pak ngah panggil wat recording nih...lalala

haniff said...

wei ema
aku bc dh blog mu..
ltak la byk sket gmbr..
xdok pn cto pasal aku..
hahaha...