Monday, November 3, 2008

Terjah

Ini adalah antara satu kenangan paling best aku bwat semester ini. Sekarang aku tgh final exam. 2 paper dh habis tinggal la 4 lagi. Penat2..tp nk bwat mcm mane. Nama pun pelajar, dh jadi tanggungjawab la..Aku selalu blaja kt bilik je.
Pastu mcm maner ntah. Tergerak hati nk join rumate aku yah pergi ptar (library uitm). Kami pergi ptar 3 kt fakulti elektrik engineering. aku pergi pagi lagi kul 8, sebab klu bulan exam ptar ramai. Kami nk duk kt kerusi sorang2.

Lepas bosan stady..aku tergerak hati nk cari pasal dengan member aku siraf( bukan nama sebenar). Die selalu banyak bagi alasan kalau aku talifon. 50 kali dail x angkat. Alasan tgh stady dgn member. Aku jadi x percaya ape die ckp. Aku nk tgk sendiri cara die stady mcm mane. Sebb aku x penh lagi klu stady org tepon x angkat ke aper. Aku pun ajak la member aku yah ni naek ker tingkat 12 n 13 fakulti engine ni. Sebab si siraf ni bdak engine. Aku tau kels die kt tingkt ni pun atas bantuan member die selaku pemberi maklumat kepada aku. Ha3..

Sampai tingkat tu, aku aper lagi, mula la misi terjah menerjah aku.Yah(rumate) plak ikut jer. Tank u yah..he3. Setiap kelas kt level tu aku bukak nk cari si siraf ni termasuk surau lelaki pun aku cari. Xder la plak. Marah nyer aku... Aku pun assume je dlm hati aku yg si siraf ni memang menipu aku. Aku pun start hari tu x nk ambik berat dh pasal die. Tunggu je die msg n call aku dulu..

"Si siraf yg jahaaaat"... :(

5 comments:

Amiene Rev said...

=.=" what can I say...

you're good to be a detective

cekkeya said...

hehehe emaruko~~~emakuro~~~

siasat jgn tak siasat...ko leh ganti abang terjah~~~nas tv3...pastuh, yah jadi tukang pegang kamera...ahhaha

Ema (^-*) said...

oo..tank u!! U wanna to join me?

:))

vanilla bean said...

aku malu menjadi jurukamera ema...
huhuhu... :p

vanilla bean said...

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cintamu yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cintamu yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…